Інтернет магазин або офлайн магазин: все, що потрібно знати підприємцю-початківцю
Приймаючи рішення відкрити свій власний бізнес у сфері торгівлі, потрібно вивчити ринок, взяти до уваги багато факторів і визначитися зі специфікою функціонування свого магазину. Крім стандартних аспектів, які потрібно врахувати кожному при організації торгівлі тим чи іншим видом товару, не менш важливим питанням є вибір між онлайн чи офлайн торгівлею.
Різниця між цими двома видами торгівлі здається досить очевидною, зрозумілою кожному, що не потребує додаткових пояснень. Разом з тим, існує ряд особливостей, що стосуються відмінності онлайн та офлайн магазинів, про які мало хто знає.
Звичайно, головною відмінністю торгівлі в реальному магазині є можливість фізично оглянути товар, приміряти його, зіставити з іншими товарними позиціями. На жаль, торгівля в інтернет-магазинах цим похвалитися не може. Відвідувач магазину одягу, який локалізується у мережі Інтернет, може лише прочитати характеристику товару, подивитися його фото та фото того, як цей товар сидить на моделі (що навіть не завжди трапляється). Так, існують чутки про створення так званих “онлайн шоурумів”, які являли собою екрани, що забезпечують можливість “приміряти” річ на своїй проекції на моніторі. Але поки що це лише чутки та футуристичні розповіді.
Вибираючи собі концепцію інтернет торгівлі, також слід пам'ятати про таке. Якщо Ви тільки поставили свій магазин десь у певному місці, то Ви вже маєте шанс одержати деяких покупців. Багато людей цікавляться тільки точками, що відкрилися, в яких є можливість знайти щось підходяще для себе. Разом з тим після організації інтернет магазину Ви не налагодите відвідуваність вже з першого дня, для цього потрібно зробити ще низку робіт. Потрібно знати основи SEO-просування, SMM, пошукового маркетингу (SEM) та ін. Якщо Ви не володієте хоча б базовими знаннями в цих сферах, то доведеться вдатися до послуг фахівців.
Також потрібно розуміти, що на відміну від оффлайн магазину, який конкурує тільки з іншими магазинами, розташованими по сусідству та найближчою доступністю, конкурентами інтернет магазину є всі інші онлайн магазини. Конкуренція тут серйозна. тому варто ретельно продумати свою цінову політику, асортимент товару та інші моменти, які допоможуть Вам схилити покупця на свій бік. Звичайно ж не варто працювати собі на збиток, встановлюючи ціни нижчі, ніж у основного масиву конкурентів, але й значно їх завищувати також не варто, адже тоді ви просто недоотримаєте своїх клієнтів і, відповідно, прибуток.
Ще одним недоліком інтернет-магазинів є той факт, що покупець не може отримати свій товар у момент його замовлення. На доставку потрібно в середньому 1-5 днів. А якщо інтернет-магазин застосовує тактику проведення тимчасових розпродажів, то іноді покупець повинен дочекатися закінчення такого періоду і тільки після цього товар буде відправлений. Це також фактор, який зупиняє деяких людей від інтернет-шопінгу.
Але навіщо тоді відкривати інтернет магазин, якщо це так складно?
Насправді ці складності легко долаються. До того ж переваг онлайн торгівлі значно більше.
Насамперед це стосується потенційних покупців. Якщо оффлайн магазин може розраховувати в основному на покупки з боку людей, маршрут яких пролягає в безпосередній близькості від такого магазину, аудиторія онлайн магазину набагато ширша. Якщо Ваш сайт та статті, розташовані на ньому, розроблені з урахуванням пошукових запитів, у Вас є правильно настроєна реклама, то шансів привернути увагу покупців значно виростають.
Онлайн магазин це лише сайт в інтернеті, який не вимагає реального приміщення для магазину. Це означає, що Вам не потрібно платити за оренду, прибирання та охорону приміщення та прилеглої території. Це означає, що Вам не потрібно наймати продавця, який сидітиме в магазині з 9 до 18 і безпосередньо контактуватиме з покупцем. Вам не потрібно постійно стежити за актуальністю цінників на товарах, вивісок, розкладкою товару на прилавку та його зовнішнім виглядом. Таким чином, у Вас значно скорочуються матеріальні витрати та витрати часу.
Говорячи про час і постійний контроль та облік слід сказати, що власник онлайн магазину може керувати всією роботою віддалено, перебуваючи в будь-якій точці світу. Вам не потрібно виїжджати до контрагента, до точки реалізації товару для того, щоб упевнитися в тому, що все гаразд. Вся інформація доступна за наявності виходу до мережі Інтернет. можна відстежувати статистику, прогрес, не докладаючи до цього особливих зусиль.
Інтернет магазин - це магазин працюючий 24/7. Вітрина Вашого магазину це веб-сайт, відвідати який можна у зручний час дня та ночі. Не потрібно чекати, коли продавець чи менеджер відкриє магазин, підготується до роботи чи повернеться з перерви на обід чи перекур. Замовлення можна зробити у будь-який момент, а потім залишиться лише дочекатися отримання товару (якщо форма замовлення товару є вичерпною і не потребує додаткового зв'язку з клієнтом).
Для організації свого інтернет магазину більше не потрібно фактично мати товар в наявності! Не потрібно мати склад для зберігання такого товару! Багато онлайн магазинів у наш час працюють за системою дропшипінгу, що дозволяє доставляти товари, представлені на Вашому сайті, зі складу Вашого постачальника.
Виберіть будь-який з описаних варіантів і наш інтернет-магазин допоможе Вам з асортиментом! Fabriki – це онлайн магазин, який об'єднує у своєму каталозі понад 70 постачальників та виробників одягу, білизни та текстилю різних цінових категорій з більш ніж 12 країн. У єдиному каталозі зібрано понад 11 000 товарів українських та зарубіжних виробників уже популярних та нових брендів одягу.
Фабрики це оптовий майданчик, який безпосередньо об'єднує виробника з рітейлерами, роздрібними магазинами, бутіками та підприємцями-початківцями. Сервіс створений для того, щоб спростити закупівлю товару для Вашого бізнесу. Команда сервісу Fabriki працює над тим, щоб мінімізувати час, витрачений Вами на підбір та закупівлю, та дозволити Вам займатися якісним обслуговуванням своїх клієнтів. На основі статистики з продажу товарів, наші менеджери допоможуть розпочати або прокачати Ваш бізнес із правильним асортиментом товару.
{product_shortcode id=175159}